Karnet na upojną noc i kolorowa Nowa Droga Życia






5 komentarzy:

  1. :)))śliczne rzeczy robisz:)))piękne, i przepisnik i karteczki. Z czym masz problem jesli chodzi o xdjecia?jesli chcesz, napisz maila, zapraszam na moj blog, tam go znajdziesz i zobaczysz...moje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka super, wszyscy chłopakom życzą upojnej nocy, kurczę chyba nie trafiłam w temat ale mam nadzieję, że mój chłopak nie zamarudzi, że nie dostał takiego karneciku;> Przepiśnik jest wyśmienity! Powodzenia w weekendowych planach, mi nigdy nie udaje się zrealizować wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś pomysłowa, wspaniałe karnety, i ta karteczka też piękna a przepiśnik cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe karteczki :) przepiśnik sympatyczny. zostanę na dłużej poobserwować :) pozdrawiam cieplutko, Ania z Niaf Niaf. Zapraszam również od odwiedzenia w wolnej chwili mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mhhmmm.... przepiśnik z pysznym akcentem truskawkowym - uroczy :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Pasji
    vernon

    OdpowiedzUsuń