Kartka ślubna w pudełku

Romantyczna kartka ślubna w pudełku.
Główną ozdobą pracy są suszone biało-fioletowe kwiatki,
obwiązane sznureczkiem, oraz różowe przeszycia i kremowy kryształek. 


Górę pudełka również obszyłam i dodałam 
czarny napis na białym tle "W dniu Ślubu". Stempel od stempell&kartoon
a tusz i pudełko od Latarni Morskiej.


Pudełka są rewelacyjne, odpowiednio grube 
i bardzo łatwo się je składa. 


A, że mowa o pudełku i są przeszycia
to kartelucha leci też na wyzwanie Galerii Rae


Bardzo lubię kartki z suszonymi kwiatkami, a Wy?

Pozdrawiam!



6 komentarzy:

  1. Wyjatkowa karteczka, ma swoj urok:)))ja takze lubie kartki z szuszem:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem u Ciebie chyba pierwszy raz i niezwykle się zachwyciłam. Tak prosty pomysł a bardzo niezwykły i przykuwający uwagę. Dziękuję za zabawę z Latarnią Morską i mam nadzieję do zobaczenia jeszcze nie raz :-) Pozdrawiam ciepło i życzę powodzenia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, pomysł z suszkami genialny a efekt niesamowicie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł ! Karteczka jest prosta i śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie rustykalne klimaty:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste jest najpiękniejsze, uroczy komplet :)

    OdpowiedzUsuń